Beste klant, gelieve op tijd aanwezig te zijn voor uw afspraak. Zo verloopt de dagplanning vlot en kan elke klant gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.

Tijdens bepaalde behandelingen is het mogelijk dat we telefonisch niet meteen bereikbaar zijn. Onze excuses hiervoor. U kunt steeds een bericht nalaten op het antwoordapparaat, via mail of onze facebook pagina. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Producten, cadeaus of cadeaubonnen kunnen steeds afgehaald worden.
Om wachttijd te vermijden geeft u best even een seintje vooraf.

Bij het vastleggen van een afspraak, wordt de nodige tijd voor u gereserveerd.Wanneer u uw afspraak niet zou kunnen nakomen, gelieve deze minstens 48u op voorhand te annuleren. Dit maakt het mogelijk om andere klanten de kans te bieden van dat uur gebruik te maken. Hartelijk dank voor uw begrip.


Indien u vertegenwoordiger bent, vraag ik u uitdrukkelijk om via e-mail contact met mij op te nemen, zodat onze klanten niet gestoord worden tijdens de behandeling. Bepaalde behandelingen kunnen of mogen niet onderbroken worden. Dank voor het respecteren van deze maatregel, uit respect voor de klant.